REGULAMIN SERWISU ROWEROWEGO PUCHAŁKA SPORT SERWIS

1. DEFINICJE

1.1 SERWIS – prowadzony przez Puchałka Sport Serwis Szymon Puchałka, ul. Strzechy 2a, 43-190 Mikołów. NIP 646 226 65 63 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o  Działalności Gospodarczej świadczący usługi serwis sprzętu rowerowego, wykonujący usługi Naprawy dostarczonych do Serwisu przez Klienta rowerów oraz części rowerowych, który mieści się przy ul. Strzechy 2a, 43-190 Mikołów

1.2. KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zleca Serwisowi wykonanie Naprawy dostarczonego przez Klienta Sprzętu;

1.3. SPRZĘT – rowery oraz części rowerowe oddawane przez Klienta do Serwisu w celu dokonania Naprawy;

1.4. NAPRAWA – usługa świadczona przez Serwis na rzecz Klienta, mająca na celu doprowadzenie niesprawnego w stopniu znanym Klientowi Sprzętu do prawidłowego funkcjonowania poprzez usunięcie usterki Sprzętu. Naprawa wykonywana jest w sposób jednorazowy, zmierzający do osiągnięcia rezultatu w postaci eliminacji usterki, najczęściej poprzez zainstalowanie elementów naprawczych bądź innych czynności naprawczych Serwisu;

1.5. POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA ZLECENIA – wystawione przez Serwis potwierdzenie przyjęcia Sprzętu w celu dokonania jego naprawy w ramach działalności Serwisu;

1.6. DOKUMENTACJA ZDJĘCIOWA lub VIDEO SPRZĘTU – w razie potrzeby oraz na życzenie sporządzana dokumentacja zdjęciowa lub video Sprzętu przyjmowanego do Naprawy, przechowywana przez Serwis w wersji elektronicznej;

1.7. POTWIERDZENIE ODBIORU – pisemne potwierdzenie stanowiące warunek wydania Klientowi naprawionego Sprzętu;

1.8. REGULAMIN – dokument stanowiący kompleksowe określenie zasad świadczenia usług Naprawy przez Serwis;

1.9. KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U.1964.16.94 z późniejszymi zmianami).

2. REZERWACJA TERMINÓW ORAZ PŁATNOŚĆ

2.1 Rezerwacja elektroniczna poprzez formularz zgłoszeniowy UTWÓRZ NAPRAWĘ dostępny na stronie SERWISU gdzie potwierdzeniem będzie zwrotna wiadomość na podany przez klienta e-mail z informacją o terminie. przyjęcia na SERWIS lub też inne ustalenia.

2.2   Płatności za USŁUGĘ można dokonać w następujących formach

  • GOTÓWKA
  • BLIK na nr. telefonu 513 355 965
  • PRZELEW (przedpłata)

Dane do przelewu:

Puchałka Sport Serwis Szymon Puchałka, ul. Strzechy 2a, 43-190 Mikołów

mBank 40 1140 2004 0000 3302 4166 3453

W tytule przelewu podajemy numer zlecenia serwisowego. 

3. USŁUGI SERWISOWE

3.1 Poniższe postanowienia obowiązują w stosunkach pomiędzy Klientem a Serwisem w zakresie świadczonych przez Serwis usług serwisowych Sprzętu. Każdy Klient oddający sprzęt do Serwisu zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem. Oddając Sprzęt do Serwisu i podpisując Potwierdzenie przyjęcia zlecenia, Klient akceptuje dobrowolnie postanowienia niniejszego Regulaminu. Wszelkie odstępstwa od Regulaminu lub dodatkowe warunki będą miały zastosowanie jedynie w przypadku uprzedniego uzgodnienia na piśmie.

3.2 Klient zleca, a Serwis zobowiązuje się do dokonania Naprawy uszkodzonego Sprzętu za określonym przez Serwis wynagrodzeniem. Koszt Naprawy wynika z cennika Serwisu, w przypadku zaś niestandardowych napraw, koszt wynika z oszacowania kosztów Naprawy, dokonanego przez Serwis na podstawie dokonanych oględzin Sprzętu. Serwis podaje do wiadomości Klienta przewidywaną cenę naprawy przez rozpoczęciem świadczenia przez niego usług serwisowych. Cennik Serwisu umieszczony jest na jego stronie internetowej pod adresem https://puchalkasport.pl oraz w miejscu świadczenia usług przez Serwis, przy ul. Strzechy 2a, 43-190 Mikołów.

3.2.1 Całkowity koszt naprawy składa się z:

  • koszt serwisu – koszt pracy serwisanta: przygotowanie sprzętu do przeprowadzenia diagnozy, diagnoza, przeprowadzenie serwisu / usunięcie usterki, złożenie, kontrola sprawności.
  • koszt zakupu części/podzespołów – zestawów naprawczych niezbędnych do przeprowadzenia serwisu i dodatkowych części/komponentów.

3.3 Sprzęt przeznaczony do Naprawy powinien być czysty. W razie, gdy oddany do Naprawy Sprzęt wymaga w celu jej dokonania czasochłonnego mycia, Klient może zostać obciążony opłatą za czynności, jakie podjął w tym zakresie Serwis.

3.4 W momencie przyjęcia Sprzętu do Naprawy, Serwis wystawia Potwierdzenie przyjęcia zlecenia Naprawy Sprzętu, do którego, jeżeli jest potrzeba, będzie sporządzana Dokumentacja Zdjęciowa Sprzętu. Oddanie Sprzętu do Naprawy Klient poświadcza poprzez podpisanie się na dokumencie przyjęcia zlecenia. Serwis wykonuje czynności związane ze zleceniem poprzez naprawianie istniejących części Sprzętu bądź poprzez ich wymianę. O celowości każdego z przewidywanych działań, Serwis informuje Klienta przy przyjęciu zlecenia Naprawy.

3.5. Wraz z przyjęciem zlecenia Naprawy, Serwis informuje Klienta o przewidywanym czasie Naprawy. W razie, gdyby czas ten ulec miał wydłużeniu, Serwis poinformuje o tym niezwłocznie Klienta w sposób przyjęty w kontaktach z Klientem.

3.6 Przed wystawieniem Potwierdzenia przyjęcia zlecenia, niezbędną czynnością jest udostępnienie przez Klienta jego danych osobowych. Udostępnienie swoich danych osobowych jest dobrowolne, niemniej podanie danych niezbędnych do zrealizowania Naprawy jest warunkiem zawarcia umowy z Serwisem. Zlecając usługę Naprawy Klient oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie podanych przez niego danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji usługi serwisowej, na warunkach wskazanych w Regulaminie Serwisu oraz zgodnie z polityką Serwisu w zakresie przetwarzania danych osobowych, a także zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000), dalej „RODO”. Administratorem podanych przez Klienta danych osobowych jest Serwis. Serwis przechowuje i przetwarza dane osobowe Klienta w celu dokonania Naprawy. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, a także przysługują mu wszystkie uprawnienia, jakie wynikają z RODO oraz z polityki przetwarzania danych osobowych przez Serwis.

3.7 Po wykonaniu Naprawy Sprzętu, Serwis poinformuje Klienta o możliwości odbioru Sprzętu. Klient zobowiązany jest odebrać Sprzęt w ciągu 7 dni od zawiadomienia go o możliwości jego odbioru. W przypadku nieodebrania Sprzętu w ciągu 7 dni od prawidłowego zawiadomienia Klienta, tj. zawiadomienia dokonanego w sposób wskazany przez Klienta, Serwis naliczy zgodnie z cennikiem opłatę za jego przechowanie.

3.8 Odbiór Sprzętu możliwy jest tylko i wyłącznie na podstawie kopii Potwierdzenia przyjęcia zlecenia, które Klient otrzymał w momencie zlecenia usługi Naprawy. W przypadku braku pokwitowania, weryfikacja nastąpi na podstawie danych osobowych Klienta, przetwarzanych zgodnie z §2 pkt 6 niniejszego Regulaminu.

3.9 Warunkiem odbioru Sprzętu jest podpisanie przez Klienta Potwierdzenia odbioru Sprzętu. Pokwitowanie następuje przez złożenie podpisu osoby odbierającej na formularzu protokołu naprawy. Zleceniodawca zobowiązany jest dokonać sprawdzenia sprzętu przy jego odbiorze. Dokonanie odbioru sprzętu przez Zleceniodawcę oznacza, iż nie zgłasza on żadnych zastrzeżeń co do jakości naprawy, stanu technicznego i sprawności sprzętu.

4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

4.1 W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

4.2 Serwis uprawniony jest do jednostronnej zmiany Regulaminu w przypadku zaistnienia:

a. zmian organizacyjnych lub prawnych Serwisu;

b. zmiany obowiązujących przepisów prawa;

c. zmiany funkcjonalności Serwisu, z zastrzeżeniem, że zmiany Regulaminu mają na celu dostosowanie treści Regulaminu do jego funkcjonalności.

4.3 Regulamin wchodzi w życie 01.01.2024r.