serwis@puchalkasport.pl

UTWÓRZ NAPRAWĘ

UWAGA NOWY ADRES – MIKOŁÓW ul. STRZECHY 2a

  • w trosce o jak najwyższą jakość usług, naprawy umawiamy wyłącznie poprzez poniższy formularz zgłoszeniowy (nie umawiam napraw telefonicznie)
  • wypełnij poniższy formularz ( 1 rower = 1 zlecenie, 2 rowery = 2 zlecenia, 1 amortyzator = 1 zlecenie, 1 amortyzator i 1 damper = 2 zlecenia itd.)
  • oczekuj na odpowiedź potwierdzającą termin przyjęcia na serwis
  • naprawy realizuję zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

CENNIK PRZEGLĄDÓW PODSTAWOWYCH

OPIS PRZEGLĄDU ( przewidywany czas 2h ):

  • Kontrola zużycia napędu (łańcuch, kaseta, korba, kółeczka przerzutki)
  • Centrowanie kół
  • Kontrola linek i pancerzy lub AXS/Di2
  • Wymiana łańcucha
  • Wymiana kasety
  • Wymiana okładzin/klocków hamulcowych
  • Wymiana opon
  • Kontrola tarcz hamulcowych/centrowanie
  • Kontrola i korekcja geometrii haka przerzutki (ramy)
  • Regulacja przerzutek, hamulców, sterów, piast, korby
  • Odtłuszczenie tarcz hamulcowych lub obręczy
  • Czyszczenie i smarowanie sztycy w ramie
  • Oliwienie łańcucha olejem ceramicznym
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia
  • Sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych roweru

OPIS PRZEGLĄDU ( przewidywany czas 2,15h ):

  • Kontrola zużycia napędu (łańcuch, kaseta, korba, kółeczka przerzutki)
  • Centrowanie kół
  • Kontrola linek i pancerzy lub AXS/Di2
  • Wymiana łańcucha
  • Wymiana kasety
  • Wymiana okładzin/klocków hamulcowych
  • Wymiana opon
  • Kontrola tarcz hamulcowych/centrowanie
  • Kontrola i korekcja geometrii haka przerzutki (ramy)
  • Regulacja przerzutek, hamulców, sterów, piast, korby
  • Odtłuszczenie tarcz hamulcowych lub obręczy
  • Czyszczenie i smarowanie sztycy w ramie
  • Oliwienie łańcucha olejem ceramicznym
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia
  • Sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych roweru
  • Kontrola pracy amortyzatora oraz jego stanu (demontaż/montaż/serwis amortyzatora dodatkowo płatny)
  • Kontrola pracy dampera oraz jego stanu (demontaż/montaż/serwis dampera dodatkowo płatny)
  • Kontrola dokręcenia wszystkich śrub zawieszenia kluczem dynamometrycznym
  • Ustawienie zawieszenia

OPIS PRZEGLĄDU ( przewidywany czas 2,15h ):

  • Kontrola zużycia napędu (łańcuch, kaseta, korba, kółeczka przerzutki)
  • Centrowanie kół
  • Kontrola linek i pancerzy lub AXS/Di2
  • Wymiana łańcucha
  • Wymiana kasety
  • Wymiana okładzin/klocków hamulcowych
  • Wymiana opon
  • Kontrola tarcz hamulcowych/centrowanie
  • Kontrola i korekcja geometrii haka przerzutki (ramy)
  • Regulacja przerzutek, hamulców, sterów, piast, korby
  • Odtłuszczenie tarcz hamulcowych lub obręczy
  • Czyszczenie i smarowanie sztycy w ramie
  • Oliwienie łańcucha olejem ceramicznym
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia
  • Sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych roweru
  • Kontrola kokpitu i przystawki czasowej

OPIS PRZEGLĄDU ( przewidywany czas trwania 2,5h ):

  • Kontrola zużycia napędu (łańcuch, kaseta, korba, kółeczka przerzutki)
  • Centrowanie kół
  • Kontrola linek i pancerzy lub AXS/Di2
  • Wymiana łańcucha
  • Wymiana kasety
  • Wymiana okładzin/klocków hamulcowych
  • Wymiana opon
  • Kontrola tarcz hamulcowych/centrowanie
  • Kontrola i korekcja geometrii haka przerzutki (ramy)
  • Regulacja przerzutek, hamulców, sterów, piast, korby
  • Odtłuszczenie tarcz hamulcowych lub obręczy
  • Czyszczenie i smarowanie sztycy w ramie
  • Oliwienie łańcucha olejem ceramicznym
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia
  • Sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych roweru
  • Kontrola montażu jednostki napędowej na złączu ramy (silnika)
  • Inspekcja połączeń układu napędowego, oraz komputerka pokładowego
  • Kontrola działania wszystkich przycisków
  • Sprawdzenie styków pod kątem korozji, uszkodzenia i zabrudzenia (komputer pokładowy, akumulator, jednostka napędowa)
  • Kontrola przewodów pod kątem uszkodzeń
  • Sprawdzenie czujnika prędkości i magnesu pod kątem prawidłowej odległości i pozycji
  • Przejazd próbny we wszystkich stopniach wspomagania

OPIS PRZEGLĄDU ( przewidywany czas 2,45h ):

  • Kontrola zużycia napędu (łańcuch, kaseta, korba, kółeczka przerzutki)
  • Centrowanie kół
  • Kontrola linek i pancerzy lub AXS/Di2
  • Wymiana łańcucha
  • Wymiana kasety
  • Wymiana okładzin/klocków hamulcowych
  • Wymiana opon
  • Kontrola tarcz hamulcowych/centrowanie
  • Kontrola i korekcja geometrii haka przerzutki (ramy)
  • Regulacja przerzutek, hamulców, sterów, piast, korby
  • Odtłuszczenie tarcz hamulcowych lub obręczy
  • Czyszczenie i smarowanie sztycy w ramie
  • Oliwienie łańcucha olejem ceramicznym
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia
  • Sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych roweru
  • Kontrola pracy amortyzatora oraz jego stanu (demontaż/montaż/serwis amortyzatora dodatkowo płatny
  • Kontrola pracy dampera oraz jego stanu (demontaż/montaż/serwis dampera dodatkowo płatny)
  • Kontrola dokręcenia wszystkich śrub zawieszenia kluczem dynamometrycznym
  • Ustawienie zawieszenia
  • Kontrola montażu jednostki napędowej na złączu ramy (silnika)
  • Inspekcja połączeń układu napędowego, oraz komputerka pokładowego
  • Kontrola działania wszystkich przycisków
  • Sprawdzenie styków pod kątem korozji, uszkodzenia i zabrudzenia (komputer pokładowy, akumulator, jednostka napędowa)
  • Kontrola przewodów pod kątem uszkodzeń
  • Sprawdzenie czujnika prędkości i magnesu pod kątem prawidłowej odległości i pozycji
  • Przejazd próbny we wszystkich stopniach wspomagania

* Cena nie obejmuje części oraz ich wymiany.

JAK OBLICZANA JEST FINALNA CENA PRZEGLĄDU ?

Zależy mi na tym, abyś wyszedł z serwisu z dobrym samopoczuciem, wiedząc, za co zapłaciłeś, a ceny za usługi były tak transparentne, jak to tylko możliwe.

Cena podstawowa jest zawsze wartością wybranego przez Ciebie PRZEGLĄDU.

Jeśli prace będą obejmowały więcej czynności niż te, które wchodzą w skład wybranego przez Ciebie przeglądu, cena za usługi dodatkowe będzie uzależniona od czasu, jaki będzie potrzebny na ich wykonanie + koszt części zamiennych.

Spójrz na przykład:

1

Cena wybranego przeglądu

399zł

Cena przeglądu jest wartością czasu i pracy mechanika i zawiera wyłącznie czynności opisane w danym przeglądzie

+

2

Cena dodatkowych prac serwisowych

200zł/h

Np. czynności serwisowe nie ujęte w przeglądzie typu: serwis sterów, serwis piast itp

+

3

Cena części zamiennych

150zł

Np. nowy łańcuch lub okładziny hamulcowe

=

CENA KOŃCOWA

799zł

CENNIK PRAC SERWISOWYCH oraz USŁUG DODATKOWYCH

Roboczogodzina pracy mechanika

  • Praca serwisowa 15min – 50zł
  • Praca serwisowa 1h – 200zł
  • Kompleksowe mycie roweru oraz  napędu ( mycie roweru specjalnymi środkami, mycie oraz odtłuszczenie łańcucha, kasety, zębatki korby, przerzutki, suszenie sprężonym powietrzem, oliwienie łańcucha olejem ceramicznym ): 130zł*

* cena -50% w przypadku wykonywania przeglądu. (NIE OBOWIĄZUJE W PRZYPADKU EKSTREMALNIE ZABRUDZONYCH I ZANIEDBANYCH ROWERÓW)

  • Diagnostyka/aktualizacja Bosch e-bikes ( podłączenie roweru do komputera, odczyt danych, kasowanie błędów, diagnostyka, konfiguracja, aktualizacja oprogramowania ): 120zł*
  • Diagnostyka/aktualizacja Shimano Di2 / Shimano Steps / Sram AXS ( podłączenie roweru do komputera, odczyt danych, kasowanie błędów, diagnostyka, konfiguracja, aktualizacja oprogramowania ): 100zł*

* cena -50% w przypadku wykonywania przeglądu.

  • Demontaż/montaż (z czyszczeniem i smarowaniem sterów i ponowną regulacją hamulca): od 90zł
  • Cięcie rury sterowej (Stal, ALU, Carbon – amortyzator/widelec zdemontowany): od 50zł
  • Demontaż bieżni sterów: od 50zł
  • Montaż bieżni sterów: od 30zł
  • Nabicie gwiazdki sterowej lub montaż expandera w rurze Carbon: od 30zł
  • Wymiana linki i pancerza sterowanie blokadą: od 30zł
  • Serwis PODSTAWOWY amortyzatora (Lower Leg Service): od 160zł + koszty dedykowanego zestawu serwisowego
  • Serwis PEŁNY amortyzatora: od 250zł + koszty dedykowanego zestawu serwisowego

* w przypadku dostarczenia całego roweru do serwisu amortyzatora należy doliczyć koszty demontażu/montażu oraz serwisu sterów lub też wymiany linki sterowania blokadą jeśli występuje.

  • Demontaż/montaż: od 30zł
  • Wymiana tulei ślizgowej/DU: od 20zł
  • Wymiana tulei montażowych: od 30zł
  • Wymiana linki i pancerza sterowania blokadą: od 40zł
  • Serwis PODSTAWOWY dampera (puszka powietrzna): od 160zł + koszty dedykowanego zestawu serwisowego
  • Serwis PEŁNY dampera: od 250zł + koszty dedykowanego zestawu serwisowego

* w przypadku dostarczenia całego roweru do serwisu dampera należy doliczyć koszty demontażu/montażu oraz wymiany linki sterowania blokadą jeśli występuje.

  • Montaż sztycy opuszczanej z wewnętrznym sterowaniem: od 100zł
  • Odpowietrzenie manetki sztycy np RS Reverb: od 30zł
  • Serwis sztycy opuszczanej Rock Shox Reverb: od 250zł + koszty dedykowanego zestawu serwisowego
  • Serwis sztycy opuszczanej na sprężynie gazowej lub mechanicznej: od 100zł + koszty dedykowanego zestawu serwisowego

* w przypadku dostarczenia całego roweru do serwisu sztycy należy doliczyć koszty demontażu/montażu oraz linki sterowania jeśli występuje.

  • Wymiana ramy: od 300zł
  • Prostowanie/geometria haka przerzutki (ramy): od 40zł
  • Wymiana sterów: od 80zł
  • Serwis ramy FS (dostarczony cały rower): od 300zł + 15zł za wymianę każdego łożyska
  • Serwis ramy FS (dostarczona sama rama): od 200zł + 15zł za wymianę każdego łożyska
  • Demontaż/montaż opony lub dętki: od 40zł
  • Demontaż/montaż opony TUBELESS: od 60zł
  • Demontaż/montaż opony TUBELESS z wkładką: od 100zł (Cushcore 150zł/szt))
  • Centrowanie koła ALU: od 60zł
  • Centrowanie koła CARBON: od 80zł
  • Wymiana piasty (na taką samą): od 150zł
  • Wymiana obręczy (na taką samą): od 100zł
  • Wymiana kompletu szprych: od 150zł
  • Zaplatanie koła – obliczenie długości szprych, zaplatanie, centrowanie (tylko na nowych komponentach): od 200zł
  • Rozplatanie koła: od 50zł
  • Serwis piasty przód: od 50zł
  • Serwis piasty tył: od 80zł
  • Montaż systemu bezdętkowego/uszczelnienie 1 koło: od 90zł
  • Regulacja przerzutki: od 45zł
  • Wymiana przerzutki z regulacją: od 70zł
  • Serwis przerzutki tył SHIMANO, SRAM (rozebranie, sprzęgło, sprężyna, kółeczka): od 100zł
  • Wymiana linki/pancerza + regulacja przerzutki: od 40zł
  • Serwis suportu (demontaż korby/czyszczenie suportu/montaż korby): od 50zł
  • Wymiana suportu (demontaż korby/demontaż suportu/czyszczenie i smarowanie/montaż suportu/montaż korby): od 90zł
  • Wymiana suportu PRESSFIT (demontaż korby/demontaż suportu/czyszczenie i smarowanie/montaż suportu/montaż korby): od 150zł
  • Montaż/demontaż korby: od 40zł
  • Montaż/demontaż kasety/wolnobiegu: od 40zł
  • Wymiana łańcucha: od 30zł
  • Oliwienie łańcucha: 15zł
  • Oliwienie łańcucha olejem ceramicznym: 20zł
  • Wymiana okładzin hamulca z czyszczeniem zacisku i regulacją: od 70zł
  • Wymiana tarczy hamulcowej: od 30zł
  • Wymiana klamki hamulca lub zacisku hydraulicznego + odpowietrzenie: od 80zł
  • Odpowietrzenie hamulca: od 70zł
  • Wymiana przewodu hydraulicznego: od 70zł
  • Skrócenie przewodu + zarobienie nowej oliwki: od 30zł
  • Montaż zestawu hamulcowego + skracanie przewodów + odpowietrzanie + regulacja: od 100zł
  • Prostowanie tarczy hamulca: od 20zł
  • Wymiana płynu hamulcowego + odpowietrzanie: od 80zł

Wycena, kosztorys naprawy roweru.

CENA: od 150zł

Składanie roweru nowego zakupionego w innym sklepie + przegląd ZERO

CENA: od 200zł

* w przypadku dostarczenia roweru w kartonie, doliczamy koszt jego utylizacji.

Katon mały: 30zł
Karton duży: 50zł

*Wszystkie ceny dotyczą wyłącznie pracy bez materiałów i mogą ulec zmianie w zależności od nakładu czasu wymaganego w danej sytuacji.

*Niniejszy cennik ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.