Serwis rowerowy

Zapraszamy do zapoznania się z kilkoma informacjami na temat działania naszego serwisu. W razie dotatkowych pytań prosimy o kontakt serwis@puchalkasport.pl

 

 

Szymon Puchałka – założyciel oraz główny mechanik.

Posiadający praktyczne umiejętności poparte wieloletnim doświadczeniem oraz szkoleniami.

Mechanik młodzieżowej Kadry Polski MTB 2016. Uczestniczył w najważniejszych światowych oraz krajowych zawodach MTB, szosowych, triathlonowych oraz przełajowych np. – Puchar Świata Albstadt, Mistrzostwa Europy w Szwecji, Mistrzostwa Świata w Czechach, Puchar Włoch w Mediolanie, Puchar Austrii w Langenlois, Puchar Czech w Pradze, wielokrotnie Puchary Polski,  oraz kilkudziesięciu innych prestiżowych zawodach w Polsce i za granicami naszego kraju.

Zajmujemy się naprawą każdego typu rowerów natomiast naszą specjalnością są rowery MTB, Enduro, Szosowe, Triathlonowe/Czasowe.

Używamy profesjonalnych narzędzi PARK TOOLDT SWISS, WheelsMFG, SAPIM oraz chemii rowerowej BRUNOXSHIMANO, CERAMIC SPEED, FENWICKS. Posiadamy specjalistyczne narzędzia do obsługi łożysk maszynowych (w tym ceramicznych), prasy z kształtkami do obsługi większości modeli suportów, sterów oraz zawieszeń w rowerach FS.

Stosujemy oryginalne części zamienne oraz chemię takich marek jak Shimano, Sram, Rock Shox, Fox, Brunox

Do serwisu rowery/akcesoria przyjmujemy tylko po uzgodnieniu terminu.

Sprawdź kalendarz wolnych terminów i skontaktuj się z nami podając rodzaj przeglądu/naprawy jaki Cię interesuje oraz krótki opis sprzętu.

Prosimy wszelkie zapytania kierować na maila serwis@puchalkasport.pl

Kalendarz jest aktualizowany każdego dnia wieczorem. Ostateczny termin podamy w wiadomości zwrotnej.

 

RODZAJE PRZEGLĄDÓW
sezon 2023

ROWER MTB, SZOSOWY, GRAVEL, TREKKING, CITY

  • Kontrola i regulacja przerzutek
  • Kontrola i regulacja hamulców
  • Smarowanie łańcucha
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia
  • Sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych roweru
  • Kontrola i regulacja przerzutek
  • Kontrola i regulacja hamulców
  • Smarowanie łańcucha
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia
  • Sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych roweru
  • Centrowanie kół
  • Kontrola zużycia napędu (łańcuch, korba, kaseta)
  • Mycie roweru, wraz z napędem
  • Kontrola ramy pod kątem pęknięć oraz uszkodzeń
  • Kontrola i korekcja geometrii haka tylnej przerzutki
  • Kontrola i regulacja przerzutek
  • Kontrola i regulacja hamulców
  • Kontrola zużycia napędu (łańcuch, korba, kaseta)
  • Smarowanie łańcucha
  • Centrowanie kół
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia
  • Kontrola i kasowanie luzów sterów
  • Kontrola i kasowanie luzów suportu
  • Kontrola i kasowanie luzów piast
  • Kontrola dokręcenia wszystkich śrub kluczem dynamometrycznym
  • Mycie roweru, kosmetyka ramy
  • Kontrola ramy pod kątem pęknięć oraz uszkodzeń
  • Kontrola i korekcja geometrii haka tylnej przerzutki
  • Demontaż oraz mycie napędu w myjce narzędziowej (korba, kaseta, łańcuch)
  • Smarowanie łańcucha
  • Konserwacja pancerzy oraz linek lub ich wymiana
  • Centrowanie kół
  • Konserwacja sterów
  • Konserwacja suportu
  • Konserwacja i kasowanie luzów piast
  • Kontrola i regulacja przerzutek
  • Kontrola i regulacja hamulców
  • Kontrola dokręcenia wszystkich śrub kluczem dynamometrycznym
  • Smarowanie sztycy pastą do carbonu lub anti-seize.
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia

ROWER MTB FULL SUSPENSION, ENDURO, DH

  • Mycie roweru wraz z napędem
  • Kontrola ramy pod kątem pęknięć oraz uszkodzeń
  • Kontrola pracy amortyzatora oraz jego stanu (serwis amortyzatora dodatkowo płatny)
  • Kontrola pracy dampera oraz jego stanu (serwis dampera dodatkowo płatny)
  • Demontaż dampera, kontrola pracy tylnego zawieszenia, smarowanie osi dampera
  • Kontrola i korekcja geometrii haka tylnej przerzutki
  • Smarowanie łańcucha
  • Centrowanie kół
  • Kontrola i kasowanie luzów sterów
  • Kontrola i kasowanie luzów suportu
  • Kontrola i kasowanie luzów piast
  • Kontrola i regulacja przerzutek
  • Kontrola i regulacja hamulców
  • Kontrola dokręcenia wszystkich śrub kluczem dynamometrycznym
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia
  • Ustawienie zawieszenia
  • Mycie roweru, kosmetyka ramy
  • Kontrola ramy pod kątem pęknięć oraz uszkodzeń
  • Kontrola i korekcja geometrii haka tylnej przerzutki
  • Demontaż oraz mycie napędu w myjce narzędziowej (korba, kaseta, łańcuch)
  • Smarowanie łańcucha
  • Konserwacja pancerzy oraz linek lub ich wymiana
  • Centrowanie kół
  • Konserwacja sterów
  • Konserwacja suportu
  • Konserwacja i kasowanie luzów piast
  • Kontrola i regulacja przerzutek
  • Kontrola i regulacja hamulców
  • Kontrola dokręcenia wszystkich śrub kluczem dynamometrycznym
  • Smarowanie sztycy pastą do carbonu lub anti-seize.
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia

ROWER TRIATHLONOWY LUB CZASOWY

  • Mycie roweru wraz z napędem
  • Kontrola ramy pod kątem pęknięć oraz uszkodzeń
  • Kontrola i korekcja geometrii haka tylnej przerzutki
  • Smarowanie łańcucha
  • Centrowanie kół tensometrem
  • Kontrola i kasowanie luzów sterów
  • Kontrola i kasowanie luzów suportu
  • Kontrola i kasowanie luzów piast
  • Kontrola i regulacja przerzutek
  • Kontrola i regulacja hamulców
  • Kontrola dokręcenia wszystkich śrub kluczem dynamometrycznym
  • Kontrola przystawki czasowej
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia
  • Mycie roweru, kosmetyka ramy
  • Kontrola ramy pod kątem pęknięć oraz uszkodzeń
  • Kontrola i korekcja geometrii haka tylnej przerzutki
  • Demontaż oraz mycie napędu w myjce narzędziowej (korba, kaseta, łańcuch)
  • Smarowanie łańcucha
  • Konserwacja pancerzy oraz linek lub ich wymiana (w przypadku skomplikowanego prowadzenia np. Speed Concept itp wymiana linek i pancerzy dodatkowo płatna)
  • Centrowanie kół tensometrem
  • Konserwacja sterów
  • Konserwacja suportu
  • Konserwacja i kasowanie luzów piast
  • Kontrola i regulacja przerzutek
  • Kontrola i regulacja hamulców
  • Kontrola dokręcenia wszystkich śrub kluczem dynamometrycznym
  • Kontrola przystawki czasowej
  • Smarowanie sztycy pastą do carbonu lub anti-seize
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia

ROWER ELEKTRYCZNY MTB, CITY, HYBRYDOWY

  • Mycie roweru wraz z napędem
  • Kontrola ramy pod kątem pęknięć oraz uszkodzeń
  • Kontrola montażu silnika, inspekcja połączeń układu napędowego oraz komputerka pokładowego
  • Diagnostyka komputerowa BOSCH – sprawdzenie i ew. kasowanie błędów. Aktualizacja oprogramowania.
  • Kontrola i korekcja geometrii haka tylnej przerzutki
  • Smarowanie łańcucha
  • Centrowanie kół
  • Kontrola i kasowanie luzów sterów
  • Kontrola i kasowanie luzów suportu
  • Kontrola i kasowanie luzów piast
  • Kontrola i regulacja przerzutek
  • Kontrola i regulacja hamulców
  • Kontrola dokręcenia wszystkich śrub kluczem dynamometrycznym
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia
  • Mycie roweru, kosmetyka ramy
  • Kontrola ramy pod kątem pęknięć oraz uszkodzeń
  • Demontaż silnika, inspekcja połączeń elektrycznych układu napędowego oraz komputerka pokładowego
  • Diagnostyka komputerowa BOSCH – sprawdzenie i ew. kasowanie błędów. Aktualizacja oprogramowania.
  • Kontrola i korekcja geometrii haka tylnej przerzutki
  • Demontaż oraz mycie napędu w myjce narzędziowej (korba, kaseta, łańcuch)
  • Smarowanie łańcucha
  • Konserwacja pancerzy oraz linek lub ich wymiana
  • Centrowanie kół
  • Konserwacja sterów
  • Konserwacja suportu
  • Konserwacja i kasowanie luzów piast
  • Kontrola i regulacja przerzutek
  • Kontrola i regulacja hamulców
  • Kontrola dokręcenia wszystkich śrub kluczem dynamometrycznym
  • Smarowanie sztycy pastą do carbonu lub anti-seize
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia

ROWER ELEKTRYCZNY MTB/ENDURO FULL SUSPENSION

  • Mycie roweru wraz z napędem
  • Kontrola ramy pod kątem pęknięć oraz uszkodzeń
  • Kontrola montażu silnika, inspekcja połączeń układu napędowego oraz komputerka pokładowego
  • Diagnostyka komputerowa BOSCH – sprawdzenie i ew. kasowanie błędów. Aktualizacja oprogramowania.
  • Demontaż dampera, kontrola pracy tylnego zawieszenia, smarowanie osi dampera
  • Kontrola i korekcja geometrii haka tylnej przerzutki
  • Smarowanie łańcucha
  • Centrowanie kół
  • Kontrola i kasowanie luzów sterów
  • Kontrola i kasowanie luzów suportu
  • Kontrola i kasowanie luzów piast
  • Kontrola i regulacja przerzutek
  • Kontrola i regulacja hamulców
  • Kontrola dokręcenia wszystkich śrub kluczem dynamometrycznym
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia
  • Ustawienie zawieszenia
  • Mycie roweru, kosmetyka ramy
  • Kontrola ramy pod kątem pęknięć oraz uszkodzeń
  • Kontrola pracy amortyzatora oraz jego stanu (serwis amortyzatora dodatkowo płatny)
  • Kontrola pracy dampera oraz jego stanu (serwis dampera dodatkowo płatny)
  • Demontaż tylnego zawieszenia, kontrola łożysk, konserwacja lub wymiana łożysk (dodatkowy koszt łożyska)
  • Demontaż silnika, inspekcja połączeń elektrycznych układu napędowego oraz komputerka pokładowego
  • Diagnostyka komputerowa BOSCH – sprawdzenie i ew. kasowanie błędów. Aktualizacja oprogramowania.
  • Kontrola i korekcja geometrii haka tylnej przerzutki
  • Demontaż oraz mycie napędu w myjce narzędziowej (korba, kaseta, łańcuch)
  • Smarowanie łańcucha
  • Konserwacja pancerzy oraz linek lub ich wymiana
  • Centrowanie kół
  • Konserwacja sterów
  • Konserwacja suportu
  • Konserwacja i kasowanie luzów piast
  • Kontrola i regulacja przerzutek
  • Kontrola i regulacja hamulców
  • Kontrola dokręcenia wszystkich śrub kluczem dynamometrycznym
  • Smarowanie sztycy pastą do carbonu lub anti-seize
  • Kontrola stanu opon oraz ich ciśnienia

PRZEGLĄD GWARANCYJNY ORAZ ROBOCZOGODZINA

  • Wykonujemy przeglądy gwarancyjne każdej marki rowerów. Prosimy o  upewnienie się, czy dany producent dopuszcza wykonanie przeglądu gwarancyjnego w serwisie zewnętrznym (poza miejscem zakupu).

    Koszt przeglądu to koszt przeglądu PODSTAWOWEGO STANDARDOWEGO w/g typu posiadanego roweru.

W przypadku innych usług oraz usług niestandardowych lub też nieprzewidzianych stosujemy zasadę roboczogodziny pracy mechanika, która wynosi 150-200zł w zależności rodzaju usługi, stopnia trudności, użytych narzędzi oraz wartości sprzętu którego dotyczy naprawa.